maanantai 13. toukokuuta 2013

10.5.2013

Istun ny tääl koulul, ei huvittas yhtää tää koulun käynti. Päivä on ny jo pilal, koska mun haava aukes ja se vuotaa... housut iha veres. Potkasin jalan myös auton oveen, siihe tuli mustelma ja haava.
Tänää pitää mennä johki vitun vanhain kotiin, mä en jaksa... pakko se on ku en pääse muute kurssii läpi. Täytin jälleen yhen uusinta tentti kuoren... taas uusintaan... noh enää 3 viikkoo kouluu ja 2 viikkoo ett oon 18w.! (Jes!!)

haavat märkii ihan kivasti, ne on ihan punaset ja tuli kuumat.

A, soitti mulle tnää ku olin itikses.. en vastannu, mut sit tuli viesti:

Ilmota jos haluut pitää hauskaa... olen kuulolla

Luulin jo ett pääsin siit kundis eroon!

en oo syöny tnää mtn, koulus oli lihapullii... YÖÄK!

Paino tnä aamun 72,9 kg, kait mä täst viel laihdun...


ostin tnää nimikko limun! se oli hieno :D

no mut lätkä matsi tulee öit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti