sunnuntai 12. toukokuuta 2013

8.5.2013

Kyllä vuosi on täs nyt menny, ku en oo kirjoittanu. Mut nyt menee paljon paremmin mitä viimeks ku oon kirjottanu. Olen nyt seurustellu 8kk rakkaan kanssa. Ja pahemmast masennuksesta olen päässyt J:n avulla! Mut alotin taas kirjoittaa, koska mä pelkään, ett mun masennus alkaa taas... koska olen ruvennut satuttaa itteeni, nii ett verta tulee. Johtuu varmaa osittain siit ett olen pettäny J:tä toisen A:n kans, mut nyt A on todellaki unohdettu!!!!
          Mutsin kans menee todella hyvin nykyään, ei me enää juur tapella. Koulu stressaa, ku on nyt tullu noit poissa oloja ehkees vähä liikaa... no mut enää 3 viikkoo pitää jaksaa!!
          Koht oon täys ikänen ja saan ajokortin! Pääsin teoria kokeen ekal läpi! Vappun tuli vedettyä kunnon kännit.. J kanto mut himaan mun kaverilt. Sain nollattuu pään aika hyvin!

Mun ystävät seurustelee kans, jtn ei me enää kauheesti nähä. Mun ystävä E kyl eros just... silkää ei mee kovin hyvin.

Luin 16w tytön blogia, joka hyppäs järvenpääs junan alle masennuksen takia. Samastuin hänen ajatuksiin ehk liian paljo...

Mä suunnittelin itseni tappamista parivuot sitte, mut kuoleman pelko piti mut kii viel täs elämäs. Ja nyt mä haluun onnellisesti elää J:n kans!

Aattelin viel jatkaa, miks mulle tulee taas näit ikäviä asioita mieleen? Mä en jaksais tätä taas.. J:lle en viitti mitää sanoo ettei se huolestu.

Me ollaan alotettu kuntoilu, mä oon vähä laihtunu. Painan ny 74kg ja oon 171cm pitkä. jtn oon vähä ylipainone...

Otin äitin kans pari kuukautta sit yhteen ku mä jäin kii siitä, ett epäilin olevani raskaana. Äiti sai tietää siit ku se oli lukenu mun viestei faces...

Mua tekis kauheesti mieli viillellä itteeni, mut en mä haluu jäädä siit kii. Enää ei oo oikeestaa paikkaa mihi mä viiltäsin. Kädes mul on 2 havaa, toinen on vähä pidempi ja oikees jalas mul on 3 yks vähä pidempi ja kask pienenpää. Vasemmas jalas mul on yks pitkä haava..

Täs nyt oli tää päivä jtn öit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti